Translate

środa, 9 marca 2016

#12

Myślałam długo nad tematem dzisiejszego posta. Postanowiłam jednak, że moja nieobecność tutaj jest wystarczająco długa i muszę się przyznać, że tęskniłam za dzieleniem się z Wami moimi inspiracjami. No więc po prostu piszę, bez sensu i bez składni. 
W moim życiu największe zmartwienia ostatniego czasu zaczynają wracać na swoje miejsce, z czego prze ogromnie się cieszę. To jest jedna z tych rzeczy, która pochłaniała mnie od 2 miesięcy bez reszty. Wróciła mi energia i utracona motywacja, mam nadzieję, że wracam z lepszymi i ciekawszymi pomysłami :)

Selena Gomez obecnie przebywa w mieście miłości - Paryżu. Wybrała się tam z powodu Fashion Weeku. Piszę o tym, ponieważ kiedy zobaczyłam jej stylizacje to byłam w autentycznym i nieodwracalnym zauroczeniu. Mimo, że aktorka nie wybrała klasycznych looków, wygląda fantastycznie! Może trochę odważnie, ale osobiście ostatniego czasu zakochałam się w bluzkach z wiązanym dekoltem.
  Dajcie koniecznie znać co myślicie :) 
Pozdrawiam i do zobaczenia już niedługo :)





Muszę Wam jeszcze wspomnieć o mojej ulubionej piosence, która ma do tego świetny teledysk! Podoba Wam się takie połączenie? Zobaczcie! 
https://www.youtube.com/watch?v=zbzvGfyMNDY
Mam wrażenie, że nabiłam milion wyświetleń ;p

                                                                                                                                                                          

Zdjęcia pochodzą ze strony: http://selena-gomez.pl/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)