Translate

wtorek, 29 marca 2016

#14

SPRING CAME!
Zaliczam się raczej do osób lubiących jesień, spadające liście i ogólnie chowanie się pod kocem z gorącą kawą, ale przyznaję się bez bicia: potrzebowałam słońca i tej atmosfery kiedy wszystko budzi się do życia.  Zachciało się robić! Więc wracam na blog, do książek i do pozytywnego nastawienia. Zobaczmy ile wytrzymam :P Mam nowe postanowienie "noworoczne". Zaczynam biegać. Od zawsze trenowałam taniec i miałam dość dobrą kondycję. Do momentu kiedy przez własną głupotę i osoby trzecie rzuciłam swoje marzenia i zgubiłam cel, za którym szłam od 6 roku życia. Nie przywrócę tych wszystkich straconych lat, ale mogę spróbować jeszcze raz. Pierwszym krokiem jest zadbanie o swoje ciało. Dajcie mi koniecznie znać co lubicie ćwiczyć. Jestem bardzo ciekawa co sprawia Wam największą przyjemność i satysfakcję. :)  Dzisiaj kilka inspiracji, którę skradły moje serce oraz dały mi motywację. Może i Wam dadzą tyle siły co mi :)


































XOXO 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)