Translate

środa, 2 listopada 2016

#16

Tyle spraw i tyle stresów nie miałam chyba nigdy. Inaczej wyobrażałam sobie mój ostatni rok w szkolnej ławce. Mija dopiero drugi miesiąc a ja jestem zażenowana swoimi osiągnięciami i swoją marną motywacją... Wszystko sprowadza się do niskiej wiary w swoje umiejętności i braku zaangażowania. Bo przecież jak mam się angażować w coś, co od początku nie miało szansy się udać? Za takie nastawienie należy się aplauz. Chyba tyle mam do powiedzenia. Zawiodłam na wszystkich polach. 
Możliwe, że dopadła mnie jesienna depresja, czy jak to tam się mówi jak ktoś szuka jakiegoś wytłumaczenia za swoje porażki? Chyba czuję się studentką rok za wcześnie. A może w ogóle nią nie zostanę? Po prostu nagle matura przestała mieć dla mnie jakiekolwiek znaczenie. Zdam, czy nie zdam i tak w czerwcu zaczynam wszystko od nowa. Nie martwcie się, pracuje nad swoim trudnym charakterkiem i błędnymi przekonaniami. Pamiętajcie, maturę warto mieć zdaną. Tak na wszelki wypadek ;) 

Nie wiem czy zauważyliście moi drodzy, ale zimna jesień jest już wśród Nas! I może niektórzy pomyślą, że spadłam z drzewa, ale uwielbiam tę porę roku! Kawa, koc i książka, grubaśne swetry, jesienne spacery po parku wśród liści... czas idealny? :) Tak jak czytaliście wyżej potrzebuję teraz SZCZEGÓLNIE TERAZ mnóstwo inspiracji, motywacji, dlatego szukam ich coraz więcej.. nie żebym miała za dużo czasu ;p Co powiecie na to, żebym się nimi z Wami podzieliła? To chyba będzie już taka nasza tradycja... Zawsze możecie wpadać na mojego tumblr'a, gdzie staram się wrzucać ciekawe zdjęcia jak najczęściej mogę(ikonka u góry). 


https://www.youtube.com/watch?v=uPHKkewD1G0


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)