Translate

sobota, 30 stycznia 2016

#10

To co bym chciała teraz zrobić to spakować swoje najpotrzebniejsze rzeczy i wyjechać gdzieś daleko. Tylko ja. Zero problemów, zero zmartwień. Szkoda, że tak się nie da.. Zresetować umysł, przemyśleć wszystko na spokojnie i znaleźć dobre rozwiązanie, które wydaję się aktualnie nie istnieć. Jutro muszę pożegnać się z mamą na 3 miesiące, kilka osób z rodziny ma problemy zdrowotne, a przyjaciółce nie mam pojęcia jak pomóc. Nie dopuszczam do siebie swoich problemów, o których akurat moja rodzina cały czas mi przypomina. Kiedy tego wszystkiego słucham mam ochotę zwinąć się w kłębek i już nigdy nie wychodzić z pokoju.
___________________________________________________________________________________________________

Dobra koniec tych smutów ;) Dzisiaj chciałam napisać coś o pazurach. Moi znajomi doskonale wiedzą, że jestem wielką paznokciomaniaczką! Uwielbiam długie, zadbane paznokcie. Uważam, że dłonie są naszymi "wizytówkami" dlatego warto poświęcić dla nich trochę czasu. Od września korzystam z hybryd semilac, o których mam zamiar zrobić większą recenzję, a może jakiś tutorial? Dajcie znać co o tym sądzicie :) Ogólnie mówiąc jestem z nich do tej pory zadowolona, jednak aktualnie robię sobie od nich małą przerwę. Jeżeli chodzi o długość i kształt to podobają mi się długie migdałki. Chociaż ostatnio zaczęłam zastanawiać się nad podłużnymi, w stylu Kylie Jenner. Co myślicie? 
Kolory to oczywiście klasyka. Piszę o niej w każdym poście, ale przecież nie będę Was oszukiwać, że jest inaczej :) Paznokcie to przede wszystkim czerń i czerwień. Tak to moi wielcy ulubieńcy ;) Lubię kiedy wszystkie paznokcie mają ten sam kolor, chociaż wiadomo, że czasami trzeba zaszaleć. Wszystko z głową i w dobrym guście, pamiętajcie ;) 
Wszystko co uwielbiam na paznokciach znajdziecie niżej.












































































A wy jakie paznokcie najbardziej lubicie? ;)
Do następnego :)





25 komentarzy:

  1. Uwielbiam długie czerwone paznokcie <3
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam również na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj rownez chciałabym gdzies wyjechac, jakie cudowne inspiracje, śliczne panzokcie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy potrzebuje chwili na reset :) Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  3. Czerwone i białe według mnie najładniejsze są ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jakie cudowne! :*
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem uzależniona od żelowych paznokci - możesz znaleźć o nich post na moim blogu ;) Cudne są!
    Dodaję do obserwowanych i Zapraszam do mnie na post o maseczkach DIY :
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę, że też paznokciomaniaczka :) Również dodaje do obserwowanych :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Hej, obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sliczne paznokcie!:)
    fajnie to zrobiłaś, że zaczyna się od czerwonych i robią się ciemniejsze do czarnych itd.
    fajny blog.

    TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Dużo to dla mnie znaczy :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Jejku ale śliczne :( Ja uwielbiam matowe czarne! <3

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wspólna obs?:)

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwone pazury są wspaniałe:D klasyka! Obs? Zacznij ja dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w takich paznokciach! Szczególnie pierwszych; długich i czerwonych.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie masz gadżet obserwatorów google? nie mogę znaleźć....

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej lubię czerwone paznokcie ;)Świetne inspiracje. Aż sama sobie pomaluję zaraz pazurki.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze zainspirował Cie mój post:) Zapraszam częsciej :)

      Usuń
  14. Śliczne :)
    Pytałaś o obserwacje :D Ja już i czekam na ciebie ^^
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam paznokcie w kształcie migdałków, do tego w czerwonym kolorze. Coś pięknego!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne paznokcie :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    littleblackandwhite96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)