Translate

poniedziałek, 18 stycznia 2016

#9

Mimo moich chęci pisania do Was regularnie co tydzień wyszło jak wyszło, a z tygodnia zrobiły się dwa. Mam jednak nadzieję, że  mi wybaczycie kiedy napisze, że szkoła i SZKOŁA i może troszkę lenistwa nie pozwoliły mi włączyć laptopa. Oczywiście fakty podane powyżej są lekko naciągane, ale mówiąc szczerze naprawdę kilka spraw zadecydowało o moim okropnym zachowaniu.  Możliwe, że to co właśnie czytacie nie jest jakieś sensowne i gramatyczne, ale przeziębienie zaczyna mnie dopadać, a po za tym, czy moje posty były kiedykolwiek gramatyczne? ;p
_________________________________________________________________________________________________

W poprzednich postach czytaliście już o moich ulubieńcach modowych i moim stylu, w którym czuje się najlepiej. Dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z inspiracjami wnętrz. Oczywiście klasyka nadal nie schodzi z ekranu :)

 




















































































A Wy jakie wnętrza lubicie? Klasyczne czarno-białe, czy może bardziej coś kolorowego? 
Buziaki! 




16 komentarzy:

  1. Piękne wnętrza, uwielbiam przeglądać takie inspiracje :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o obserwacje, ja już i czekam na ciebie :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrza, właśnie w takich gustuję;)
    Pozdrawiam:D
    Pytałaś o obserwacje, ja już i czekam na ciebie:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się, aż zamieszkam sama i cały swój dom zrobię tak, jak tylko będę chciała!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo :) W końcu wszystko po swojemu :)

      Usuń
  5. Piękne <3
    Obserwuje :D

    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wnętrza! <3 Ja uwielbiam klasyki :) Mogłabyś wpaść do mnie i pomóc mi w współpracy ? :* Wystraczy kliknąć w linki nad zdjęciami!:* http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli uwielbiasz klasykę to zapraszam częściej :)
      Już poklikałam :)

      Usuń
  7. super ! :)
    obserwuje:)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. JA uwielbiam klasykę, ale kolorki też. Lubię, gdy w mieszkaniu jest ciekawie.
    Pytałaś o wspólną obserwacje, z chęcią obserwuję, teraz TY :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby było przytulnie :)
      Już obserwuje :) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  9. Świetne inspiracje dekoracji wnętrz i w ogólne urządzania ich aż ciężko byłoby się zdecydować na coś konkretnego :/ ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że włożymy we wnętrze serducho :)
      Pewnie! Zacznij :)

      Usuń
  10. Wszystkie te wystroje są przytulne, zawsze marzyła mi się garderoba z pokoju :D Zawsze!
    Może wzajemna obserwacja? bardzo fajnie tu u Ciebie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)