Translate

niedziela, 3 stycznia 2016

#8

Nowy rok, nowe cele i nowa motywacja. Mimo, że roku 2016 nie rozpoczęłam tak jakbym tego chciała, a kolejny dzień zdawał się nie mieć końca wierzę, że ten rok będzie początkiem wielu ciekawych przygód i nowych doświadczeń. To przecież tylko 2 dni z 365. 

Kilka postów niżej znajdziecie stylizacje Seleny Gomez, które są dla mnie wielką inspiracją, a dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka stroi Gigi Hadid, która jak amerykańską modelką i zarazem jedną z najsławniejszych na całym świecie. Mimo, że kilka dni temu zaczęłam interesować się jej stylizacjami to od razu zauważyłam, że dziewczyna ubiera się przede wszystkim komfortowo, wygodnie, ale jednocześnie ciekawie i modnie. Uwierzcie mi, że nie wszystkie modelki wiedzą w czym warto się pokazać, a co lepiej od razu wyrzucić, co trochę mnie dziwi, ponieważ moda otacza je praktycznie ze wszystkich stron i powinny potrafić się jakoś w niej odnaleźć. Gigi umie to doskonale!



















Oby tak dalej Hadid! ;)
A Wam która stylizacja modelki najbardziej przypadła do gustu? ;) 
Buziaki! 







15 komentarzy:

  1. Jasne, ja już obs. Czekam na Ciebie ;) i dziękuje.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko zmień liste obs na publiczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 zdjęcie 1 stylizacja cudna *.*
    jasne że wspólna obserwacja ale zacznij :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stylizacje Gigi Hadid :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna ma gust :) Świetny blog! Obs:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hej :) Dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa i ogromnie się cieszę, że podobają Ci się moje posty :) Pewnie, ja już obs czekam na Ciebie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, uwielbiam takie posty ;) Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk. Pozdrawiam!
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno obs :) Dzięki i również pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z jeansami ;D mega :D
    poklikasz u mnie w linki w nowym poscie ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej modelki, ale styl ma fajny :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam patrzeć, jak modelki łączą style.. Sportowy z eleganckim *-*

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)