Translate

czwartek, 3 grudnia 2015

#2

Książki rzucone na moim biurku sprawiają, że wypicie kawy i obejrzenie serialu wprawia mnie w wyrzuty sumienia. Rozumiem, trzecia klasa zobowiązuje, ale bez przesady! Codziennie sprawdziany i kartkówki, codziennie zaliczenia.. Czemu mam wrażenie, że zbliżamy się do końca roku?! Przemęczenie daje o sobie znać nie tylko w szkole. Chociaż.. po za nią nie mam innych spraw. Spotkania z przyjaciółmi są odkładane od miesiąca, a o czasie dla rodziny nie będę wspominać. Wracam do domu, tak padnięta, że nauka czegokolwiek jest po prostu nie możliwa. Pociesza mnie tylko myśl, że już nie długo święta.. 2 tygodnie wolnego! W końcu się wyśpię i.. poczytam lekturę. A teraz przepraszam, ale zasuwam zakuwać wszystko po kolei.. ale najpierw gorąca kawa :) Buziaki! D.
+kilka inspiracji ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)