Translate

wtorek, 29 grudnia 2015

#7

Nie mogę uwierzyć, że mamy już koniec roku 2015. Nie mogłam doczekać się tej daty od dłuższego czasu, w końcu miałam skończyć te wyczekiwane 18 lat i tyle miało się zmienić.. Chyba wiemy jak jest z  tą wielką przemianą.. ku mojemu zaskoczeniu obudziłam się jako ta sama osoba i nie czułam żadnej różnicy. 
Jednak największym wydarzeniem tego roku był ślub mojej siostry. Cieszyłam się, płakałam i byłam podekscytowana tą ogromną zmianą.
Kolejną ważną chwilą było poznanie wspaniałej osoby, która jest obecnie moją bliską przyjaciółką. Nie znam drugiej takiej osoby, jak ona. Zawsze stara się mnie zrozumieć, wspiera we wszystkim i co najważniejsze ZAWSZE mogę na nią liczyć. Uważam, że takich ludzi jest stanowczo za mało, ja znam taką tylko jedną i bardzo się cieszę, że miałam tę szansę. 
Zaraz zabieram się do pisania moich noworocznych postanowień. A Wy macie już swoje??

______________________________________________________

Dzisiaj chciałam pokazać Wam zwykła prostą stylizację, którą ostatniego czasu uwielbiam. Co prawda bardziej wybrałabym ją na jesień, ale przez to jaką pogodę mamy za oknami uważam, że można jeszcze z niej śmiało korzystać. ;)














kurtka - Tobruk |sweter - H&M| jeans - Pull&Bear |szalik- dresslink| buty - adidas Orginals Superstar 


Życzę Wam udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)