Translate

wtorek, 22 grudnia 2015

#6

Wszystko i wszyscy o świętach. 
Prezenty kupione, pokój przystrojony, a po domu rozchodzą się przepiękne zapachy. Szkolna wigilia za mną, a za 2 dni kolacja z rodziną. To czego mi brakuje najbardziej to śniegu! Od kilku lat marzą mi się białe święta :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje pomysły na wigilijną stylizację. W tym roku postawię na czerwoną lub czarną sukienkę, która jest idealna na tą okazję. 
Jednak, wiem że niektóre z Was nie lubią sukienek i wolą wybrać wygodne spodnie. Dla tych z Was też co nie co przygotowałam! :) Poniżej znajdziecie moje pomysły na idealny świąteczny strój. Mam nadzieję, że  każdy znajdzie coś dla siebie :)























A jak będą wyglądały Wasze stylizacje? 



Ja z serducha życzę Wam wesołych, radosnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia.
Abyście spędzili je ze swoimi bliskimi w cieple i miłości. 
Wesołych Świąt kochani! D.

2 komentarze:

  1. super post! teraz te czerwone sukienki świetnie się sprawdzą na walentynki!
    pozdrawiam!
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! :) Świetny pomysł :) Pozdrawiam

      Usuń

ZOSTAW COŚ PO SOBIE!
Jeżeli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj i napisz co najbardziej Cię zainspirowało.
Z chęcią wchodzę w każdy podawany blog.
Znalazłeś tutaj coś dla siebie? Zostań ze mną na dłużej! :)